تحصیل خارج از کشور

ساخت وبلاگ

ویزای تحصیلی پرتغال

افراد به دلایل مختلف سالیانه به کشور پرتغال مهاجرت می کنند. این مهاجرت ممکن است به دلایل فعالیت های کاری، زندگی در پرتغال، فعالیت های تجاری و... باشد. اما یکی از این دلایل تحصیل در کشور پرتغال است. افرادی که قصد ادامه تحصیل به مدت طولانی در کشور پرتغال را دارند باید ویزای تحصیلی کشور پرتغال را کسب نمایند. این ویزا به انها امکان تحصیل در مدت طولانی در پرتغال را فراهم می کند. اما چگونگی دریافت ویزای تحصیلی را در ادامه برایتان توضیح خواهیم داد.

ویزای تحصیلی کشور پرتغال

افرادی که عضو اتحادیه ی اروپا هستند جهت تحصیل در کشور پرتغال نیازی به اخذ ویزا ندارند. اما دانشجویان خارج از اتحادیه ی اروپا من جمله دانش اموزان ایرانی جهت تحصیل در این کشور نیاز به ویزا دارند . هزینه ی اخذ ویزای تحصیلی پرتغال حدودا 170 یورو می باشد. این ویزا معمولا تا 2 یا 3 ماه اعتبار دارد.

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزا

1. ارائه ی یک گذر نامه. این گذر نامه باید معتبر باشد و حداقل تا 2 یا 3 ماه اعتبار داشته و یک صفحه ی خالی داشته            باشد. 2. عکس 3 در 4 که برای حداکثر یک سال اخیر باشد. 3. همچین فرد باید دارای یک فتو کپی از تاییدیه ی یک نامه و یا برنامه ی سفر باشد. 4. مهم ترین و اصلی ترین مدرک ارائه ی یک بلیط معتبر به همراه مدارک شخصی فرد می باشد. 5. جهت اثبات توانایی مالی فرد می بایست دارای مدرک بوده تا نشان دهد از نظر مالی توانایی پرداخت هزینه های لازمه        را دارد. 6. ارائه ی یک بیمه درمانی به منظور پوشش درمانی. 7. توانایی پرداخت هزینه ی application fee به مبلغ 170 یورو. لازم به ذکر است که قبل از اقدام برای ویزای تحصیلی دانشجو می بایست از دانشگاه مربوطه یک پذیرش یه معنی اجازه ی تحصیل در ان دانشگاه را اخذ نماید تا بتواند ویزای تحصیلی را به نسبت هزینه ی زندگی در پرتغال کسب کند.

تحصیل خارج از کشور...
ما را در سایت تحصیل خارج از کشور دنبال می کنید

برچسب : شرايط تحصيل در,پرتغال,تحصيل رايگان در,پرتغال,تحصيل,در,پرتغال,هزينه تحصيل در,پرتغال,ادامه تحصيل در,پرتغال,اعزام دانشجو به,پرتغال, نویسنده : legal-apply legal-apply بازدید : 227 تاريخ : شنبه 30 دی 1396 ساعت: 19:47

شهریه دانشگاه در ترکیه

افرادی که به منظور تحصیل وارد کشور ترکیه می شوند معمولا در مقاطع دانشگاهی هستند و قصد ادامه تحصیل در ترکیه را دارند. کشور ترکیه کشوری با برترین دانشگاه ها و اساتید است و هزینه ای که افراد جهت ادامه تحصیل در ترکیه پرداخت می کنند معمولا از کشور های دیگر کم تر است. کیفیت اموزشی عالی در کشور ترکیه باعث شده است که سالیانه مهاجران زیادی از سایر کشور ها وارد این کشور شوند و ادامه ی تحصیل خود را در این کشور بگذرانند.

هزینه های تحصیل در کشور ترکیه

هزینه تحصیل در کشور ترکیه بستگی به خود فرد دارد. در کشور ترکیه مانند سایر کشور ها دانشگاه ها به دو دسته خصوصی و دولتی تقسیم می شوند. تحصیل در دانشگاه های دولتی کشور ترکیه بسیار کم هزینه تر از دانشگاه های خصوصی است و در هر ترم حدود300 دلار است. اما در صورتی که فرد قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های خصوصی را داشته باشد می بایست مبلغی در حدود 1000 دلار به دانشگاه پرداخت کند.

هزینه های تحصیل در مقطع کارشناسی

شهریه دانشگاه های دولتی در کشور ترکیه برای افراد ترکیه ای 80 تا250 دلار است در حالی که این هزینه برای دانشجویان خارجی به طور میانگین بین 240 تا250 دلار است. تحصیل در دانشگاه هایی که به زبان انگلیسی تدریس می شوند برای افراد ترک زبان 150 تا500 و برای مهاجران خارجی 450 دلار است.

هزینه ی تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا

در دانشگاه های کشور ترکیه هزینه ای که برای افراد ترک زبان در دانشگاه هایی که به زبان ترکی تدریس می شوند 100 تا200 دلار و برای اتباع خارجی 450 تا1000دلار است. این هزینه در مقطع دکترا به زبان ترکی استانبولی 200 تا300 دلار برای افراد ترک زبان و برای دانشجویان خارجی مبلغی بین 600 تا900 دلار است. این مقطع اگر به زبان انگلیسی تدریس شود بین 5000 تا 20000 دلار است.

تحصیل خارج از کشور...
ما را در سایت تحصیل خارج از کشور دنبال می کنید

برچسب : شرايط تحصيل در ترکيه,تحصيل رايگان در ترکيه,تحصيل,در ترکيه,هزينه تحصيل در ترکيه,ادامه تحصيل در ترکيه,اعزام دانشجو به ترکيه, نویسنده : legal-apply legal-apply بازدید : 317 تاريخ : شنبه 30 دی 1396 ساعت: 19:24

شهریه رشته های پزشکی در فرانسه

یکی از کشور های محبوب برای مهاجرت تحصیلی به کشور فرانسه میباشد . دانشمندان و پزشکان این کشور از گذشته تا به امروز افتخارات بسیاری را در به دست آوردن جوایز نوبل و مقام های نخست در رشته های پزشکی را کسب نموذهاند.از جمله این دست آوردها کشف ژن سندرم ذاون ، واکسن هپاتیت ، پیوند کلیه کشف ویروس اچ آی وی و دها کشف مهم دیگر بوده است

تحصیل در رشته های پزشکی

تحصیل در رشته های پزشکی عمومی در کشور فرانسه 9 سال به طول می انجامد و دوره دندانپزشکی در کشور فرانسه 5تا 6 سال مییباشد. تحصیل در فرانسه در رشته های پزشکی در دو بخش دولتی و خصوصی امکانپذیر میباشد. هزینه تحصیل در فرانسه و در دانشگاه های فرانسه  و در دانشگاه های خصوصی در رشته های پزشکی بسیار بالا میباشد. به طوری که شهریه سالنه ای که دانشجویان رشته های پزشکی باید بپردازند در دانشگا اهی خصوصی در حدود450یورو خواهد بود و در برخی از دانشگا  اهی خصوصی این مبلغ تا 7000 یورو در سال متغیر است 

.در فرانسه تعدادی دانشگاه دولتی وجود دارد که به علت هزینه های پایین و مقرون به صرفه ای که دارند طرفداران بسیاری برای تحصیل در رشت های پزشمی این دانشگاه وجود دارد از جمله این دانشگاه ها میتوان به تحصیل رشته پزشکی در دانشگاه علم وتکنولوژی فرانسه با شهریه سالانه 270یورو اشاره نمود همچنین سه دانشگاه مرکزی اکو دی ناتنز و دانشگاه دو ماین و موسسه گرنوبل از دانشجویان رشته های پزشکی خود سالانه شهریه ای در حدود 450، 500 و 1000 یورو دریافت می نمایند

سه دانشگا ه فرانسه که از برترین دانشگا اهی پزشکی این کشور هستند 

 
تحصیل خارج از کشور...
ما را در سایت تحصیل خارج از کشور دنبال می کنید

برچسب : شرايط تحصيل در,فرانسه,تحصيل رايگان در,فرانسه,تحصيل,در,فرانسه,هزينه تحصيل در,فرانسه,ادامه تحصيل در,فرانسه,اعزام دانشجو به,فرانسه, نویسنده : legal-apply legal-apply بازدید : 270 تاريخ : شنبه 30 دی 1396 ساعت: 19:09

شهریه دانشگاه در کانادا

سالیانه افراد زیادی به کشور کانادا مهاجرت می کنند. این افراد هدف های متفاوتی برای مهاجرت به کانادا دارند. این افراد معمولا یا برای زندگی و یا برای تحصیل وارد این کشور می شوند. افرادی که کشور کانادا را برای ادامه تحصیل انتخاب می کنند باید بدانند ایا این کشور برای تحصیل مناسب است؟هزینه های تحصیل در این کانادا چقدر است؟در ادامه در متن به این قبیل سوالات پاسخ داده می شود. 

هزینه ی تحصیل در کانادا

برای اطلاع از هزینه ی زندگی در کشور کانادا باید به مقطع تحصیلی فرد، موسسه و یا دانشگاهی که فرد انتخاب می کند بستگی دارد. نوع دانشگاه و مدارس نیز مهم است در کانادا موسسات خصوصی و دولتی وجود دارد که هزینه ی تحصیل درکانادا و یا دانشگاه های دولتی کانادا ارزان تر از دانشگاه های خصوصی است. این هزینه در استان های مختلف متفاوت است مثلا هزینه ی تحصیل در استان اونتاریو بالاتر از استان های دیگر است. اما میزان این هزینه در استان کبک کمتر است. 

هزینه ی تحصیل در دوره ی زبان 

هزینه ی تحصیل در دوره ی زبان برای هر ترم که حدودا 4 ماه به طول می انجامد بین 5 تا6 دلار در ماه است. هزینه ی دوره های کالج  برای هر ترم 4 ماهه 7 دلار و این هزینه در دوره ی لیسانس بین 14.600 تا 17.7943 بنا بر گروه تحصیلی متغیر است. در دوره ی فوق لیسانس و دکتری  این هزینه بین 12.742 تا 16.460 دلار متفاوت است. تحصیل در کشور کانادا در مقایسه با کشور های استرالیا و نیوزلند بسیار پایین تر است. در این کشور می توانید با اخذ بورسیه ی تحصیلی هزینه های تحصیلی را کمتر کنید این بورسیه ها و کمک هزینه های تحصیلی در مقطع فوق لیسانس و دکتری معمولا وجود دارد. 

هزینه ی تحصیل برای دانشجویان بین المللی در مقایسه با دیگر دانشجویان

میانگین این شهریه ها برای دانشجویان بین المللی  بین 12000 تا20000دلار است. این هزینه برای دانشجویان کانادایی بین 3000تا5000 دلار در سال است. 

 

 

تحصیل خارج از کشور...
ما را در سایت تحصیل خارج از کشور دنبال می کنید

برچسب : شرايط تحصيل در,کانادا,تحصيل رايگان در,کانادا,تحصيل,در,کانادا,هزينه تحصيل در,کانادا,ادامه تحصيل در,کانادا,اعزام دانشجو به,کانادا, نویسنده : legal-apply legal-apply بازدید : 243 تاريخ : شنبه 30 دی 1396 ساعت: 17:53

شهر های معروف استرالیا

یکی از مهم ترین شهر های استرالیا شهر ملبورن است این شهر در سال1835 بنیان شده است. شهر ملبورن در گذشته هایی نه چندان دور بار ها به عنوان بهترین شهر جهان معرفی شده است. شهر ملبورن به دلیل داشتن دانشگاه های استرالیا پس از کشور های لندن، بوستون و توکیو به عنوان بالاترین شهر دانشگاهی جهان شناخته می شود. دانشگاه ملبورن،معروف ترین دانشگاه شهر ملبورن است. شهر ملبورن در زمینه ی ورزشی نیز معروف است و پایتخت ورزش استرالیا می باشد. 

شهر ادلاید

شهر ادلاید با عنوان پر جمعیت ترین شهر استرالیا در جنوب کشور واقع شده است. این شهر پرجمعیت در سال 1836 به عنوان محلی برای اسکان مهاجرانی که به این کشور می ایند بنا شده است. شهر ادلاید چندین بار جزو  ده شهر برتر دنیا معرفی شده است. جمعیتی که در این شهر زندگی می کنند حدودا1300000 نفر است. این شهر دارای 3 دانشگاه است که هر سه دانشگاه جزو دانشگاه های برتر جهان هستند. 

بریزبین

بریزبین شهر معروف و بزرگ دیگری در استرالیا است. این شهر پرچمعیت مرکز ایالت کویینزلند نیز معرفی شده است. بریزبین پس از شهر های ملبورن و سیدنی سومین شهر بزرگ و پرجمعیت استرالیاست که در سال 1824 تاسیس شده است. این شهر  نیز دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است. 4 دانشگاه در این شهر وجود دارد که شامل کویینزلند،جیمزکوک،دانشگاه فنی کویینزلند و دانشگاه گرفیت است. 

شهر پرت

مرکز ایالت استرالیای غربی شهر پرت است که یکی دیگر از شهر های معروف در استرالیاست. این شهر با جمعیتی زیاد چهارمین شهر پر جمعیت استرالیاست که در سال 1829 بنیان گذاری شده است. این شهر به دلیل دارا بودن منابع گسترده ی طبیعی و سرعت در ساختار مناسب برای مهاجرت به استرالیا از پر سرعت ترین شهر های استرالیاست جشن روز ملی استرالیا در این شهر در برگذار می شود. 

 
تحصیل خارج از کشور...
ما را در سایت تحصیل خارج از کشور دنبال می کنید

برچسب : شرايط تحصيل در,استراليا,تحصيل رايگان در,استراليا,تحصيل,در,استراليا,هزينه تحصيل در,استراليا,ادامه تحصيل در,استراليا,اعزام دانشجو به,استراليا, نویسنده : legal-apply legal-apply بازدید : 225 تاريخ : شنبه 30 دی 1396 ساعت: 17:39

تحصیلات تکمیلی در بلژیک

سالانه افراد زیادی جهت گذراندن تحصیلات تکمیلی فکر مهاجرت به کشورهای خارجی هستند.که بلژیک نیز همواره دانشجویانی از کشور های مختلف را برای ادامه تحصیل در این مرحله مورد پذیرش قرار میدهد ولی با این وجود این کشور بخاطر استفاده از دو زبان اصلی فرانسوی و هلندی در آموزش های خود و سخت بودن آموختن این دو زبان از طرف دانشجویان و همچنین بالا بودن هزینه های زندگی در آن نسبت به سایر کشورها، کمتر مورد توجه افراد دانشجد قرار گرفته است. و به عقیده بسیاری از افراد بنا به همین دلایل برگزیدن این کشور برای تحصیلات پایینتر مقرون به صرفه نبوده و ادامه تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی آن هم بیشتر در دوره دکتر با دریافت بورسیه توصیه شده است.

طول دوره کارشناسی ارشد در بلژیک

با این وجود دوره تحصیلات تکمیلی همواره متقاضیان خاص خود را دارد. طول دوره کارشناسی ارشد بصورت میانگین 1 تا 2 سال تخمین زده شده است. در برخی از دانشگاه ها از زبان انگلیسی برای تدریس و آموزش استفاده میشود که دانشجو میتواند در صورت مطابقت شرایطش با پذیرش آن دانشگاه برای تحصیل در آن واحد ها اقدام نماید.

اخذ پذیرش مقطع فوق لیسانس در بلژیک

مدارک مورد نیاز جهت اخذ پذیرش مقطع فوق لیسانس کشور بلژیک شامل مدارک سوابق تحصیلی، مدارک دال بر تسلط به زبان انگلیسی، توصیه نامه از اساتید سابق و مدارک شناسایی به همراه گواهی اثبات استطاعت مالی از یکی از بانک های ایرانی میباشد.

افرادی که مدرک فوق لیسانس خود را از دانشگاه های بلژیک دریافت کرده اند شانس بیشتری برای ورود به مقطع دکتری این کشور پیدا میکنند. در این کشور تحصیل در بلژیک در این مقطع برای افراد متضمن دریافت حقوق میشود . طول دوره تحصیلی دکتری بطور میانگین4 سال است که  برای برخی ازدانشجویان  این مدت تا 5 سال نیز طول کشیده است.

شرایط کار در بلژیک

افراد در طی دوره تحصیلی خود میتوانند سی ساعت در هفته کار کنند. مواردی مثل تحصیل رایگان در بلژیک ، دریافت حقوق ماهانه، دریافت بیمه برای خود وسایر افراد خانواده ،از مزایای تحصیل و استفاده از بورسیه در مقطع دکتری بلژیک هستند.

 

تحصیل خارج از کشور...
ما را در سایت تحصیل خارج از کشور دنبال می کنید

برچسب : شرايط تحصيل در,بلژيک,تحصيل رايگان در,بلژيک,تحصيل,در,بلژيک,هزينه تحصيل در,بلژيک,ادامه تحصيل در,بلژيک, نویسنده : legal-apply legal-apply بازدید : 234 تاريخ : شنبه 30 دی 1396 ساعت: 17:19

نظام آموزشی بلژیک

بخش آموزشی هر کشور یکی از مهم ترین قسمت های یک نظام میباشد که شاید بتوان گفت تکیه گاه تمام برنامه ریزی های آن کشور است. زیرا در جوامع توسعه یافته امروزی علم بعنوان زیربنای پیشرفت شناخته شده و بنابراین بایستی یک نظام هدفمند بر هر کشور حکمرانی کند. لذا این نظام در هر کشوری بنابر مقتضیات متفاوت ، مختلف است . با توجه به این مقدمه در این مطلب به بررسی شرایط تحصیل در بلژیک و نظام آموزشی کشور بلژیک میپردازیم. 

آموزش در بلژیک

تحصیل در کشور بلژیک از سن 6 سالگی آغاز شده و به مدت 12 سال یعنی تا پایان 18 سالگی به طول می انجامد. که گذراندن این دوره برای تمام افراد جامعه بعنوان آموزش اجباری تعریف شده است.

 دوره آموزشی جدید در کشور بلژیک شامل آموزش متوسطه در دو سطح بوده که خود به رشته  ها اصلی عمومی، فنی، حرفه ای و هنری و که آموزش در انها نیز نهایتا به  ورود به مرحله آموزش عالی و یا اشتغال منتج میگردد، دسته بندی میشوند. 

این نوع آموزش در تمام مدارس فرانسه زبان و آلمانی زبان تدریس میشود. 

آموزش نوع دوم یا همان نظام آموزش سنتی  بلژیک شامل سه رشته فنی و حرفه ای و عمومی میشود که سیستم این نوع از آموزش مناطق هلندی زبان این کشور را دربرمیگیرد.

چنان چه دانش آموزش قصد مبادرت به اشتغال داشته باشد  گذراندن دوره 6 ساله آموزش متوسطه و نیز طی کردن دوره ای یک ساله تخصصی برای ورود او به بازار کار الزامی است.

همچنین فرد جهت ورود به دوره دانشگاه های بلژیک موظف به سپری کردن دوره یکساله ی پیش دانشگاهی میباشد. 

آموزش پاره وقت در این نظام نیز مختص افراد 6 تا 15 ساله است که فقط در آخرین سال دوره تحصیلات اجباری برای آنها برگزار خواهد شد. که به تعداد 360  ساعت برای سال اول ، و 240 ساعت برای سال دوم این دوره، در نظر گرفته شده است.

 

تحصیل خارج از کشور...
ما را در سایت تحصیل خارج از کشور دنبال می کنید

برچسب : شرايط تحصيل در,بلژيک,تحصيل رايگان در,بلژيک,تحصيل,در,بلژيک,هزينه تحصيل در,بلژيک,ادامه تحصيل در,بلژيک,اعزام دانشجو به,بلژيک, نویسنده : legal-apply legal-apply بازدید : 217 تاريخ : شنبه 30 دی 1396 ساعت: 17:10

شهر های معروف اسپانیا

کشور اسپانیا یکی از کشور های زیبا در در قاره اروپا است . در کشور اسپانیا  شهر های توریستی با جاذبه های خاصی وجود دارد. یکی از شهر های اسپانیا شهر مادرید بزرگترین شهر این کشور و به عنوان پایتخت اسپانیا میباشد . این شهر پس از شهر های لندن و برلین به عنوان سومین شهر بزرگ اتحادیه اروپا شناخته میشود . این شهر یکی از با قدمت ترین شهرهای کشور اسپانیا میباشد . جمعیت این شهر در حدود 3500000 نفر میباشد . از جاذبه های گردشگری شهر مادرید میتوان به کاخ سلطنتی ، موزه باستان شناسی و سه موزه دل پرادو و موزه ملی و موزه تایسن نام برد. از نظر علایق ورزشی  مردم این شهر میتوان به علاقه آن ها به تیم محبوبشان که افتخارات بسیاری برای شهر مادرید کسب نموده است و  باشگاه فوتبال رئال مادرید  نام ئبرد .

بارسلونا

شهر بارسلونا نیز پس از شهر مادرید دومین شهر پر جمعیت اسپانیا به شمار می آید. این شهر یکی از شهرهای بخش خودمختار کاتولیک کشور اسپانیا و به عنوان پایتخت این بخش و از بنادر مهم کشور اسپانیا به شمار می اید . جمعیت این شهر در حدود 1700000 نفر است. این شهردر زمینه های بازرگانی و تجارت ، سرگرمی هنری و ورزشی یک شهر مشهور در نیا به حساب می اید .بارسلونا همانند مادرید دارای ذجاذبه های دیدنی و منظره های طبیعی زیبایی است . در این شهر قدیمی موزه های بسیاری نظیر موزه پیکاسو ، موزه دریا نوردی و موزه کاتلونیا و... وجود دارد.

والنسیا

پس از شهر بارسلونا سومین شهر بزرگ و مهم اسپانیا شهر والنسیا میباشد . این شهر در کنار رودخانه تریا و در بخش غربی دریای مدیترانه بنا شده است .این شهر در حدود 820000 جمعیت دارد . در این شهر از تمام زیر ساخت های قدیمی شهر بهره گرفته شده است تا شهری زیبا مطابق با جذابیت های معاصر ساخته شود. شهر سویا نیز از دیگر شهر های اسپانیا است که هرساله توریست های بسیاری را به خود جذب مینماید 

 

تحصیل خارج از کشور...
ما را در سایت تحصیل خارج از کشور دنبال می کنید

برچسب : شرايط تحصيل در,اسپانيا,تحصيل رايگان در,اسپانيا,تحصيل,در,اسپانيا,هزينه تحصيل در,اسپانيا,ادامه تحصيل در,اسپانيا,اعزام دانشجو به,اسپانيا, نویسنده : legal-apply legal-apply بازدید : 189 تاريخ : شنبه 30 دی 1396 ساعت: 17:00

هزینه زندگی در اسپانیا

کشور اسپانیا به عنوان پنجا ه و دومین کشور بزرگ جها ن یکی از کشورهای زیبای اروپاییست . این کشور در حدود 505992 کیلو متر مربع مساحت دارد و به عنوان بزرگترین کشور اروپای غربی شناخته میشود . به دلیل برخی شرایط ویزه و امتیازهایی که در این  کشور وجود دارد مهاجران زیادی اسپانیا را به عنوان مقصد خود انتخاب میکنند که از این حیث جمعیت این کشور با افزایش چشم گیری همراه شده است .

زندگی در اسپانیا

زندگی در اسپانیا بر خلاف تصور خیلی ها تجربه راحتی نمیباشد و به دلیل قوانین محکمی که وجود دارند محدودیت های ویژ ه ای را به خصوص برای افراد مهاجر ایجاد میکند . در سالهای اخیر نرخ بیکاری در اسپانیا  افزایش چشم گیری داشته است و علت اصلی آن هجوم مهاجران برای زندگی کار و تحصیل در اسپانیا میباشد. به طوری که مهاجران زیادی به دلیل نبود کار و شرایط اید ه ال این کشور را ترک میکنند در این کشور بیشترین هزینه هایی که میشود مربوط به هزینه خوردو خوراک میباشد و بعد آن هزینه های مربوط به تامین مسکن است .هزینه های مربوط به پوشاک و تفریحات و  هزینه های رفت و آمد و حمل و نقل و هزینه های عمومی مثل برق آب و گرمایش از دیگر هزینه های زندگی در اسپانیا  است .

هزینه های زندگی در اسپانیا

میزان هزینه های فرد بسته به شرایط و سبک زندگی و محل زندگی در اسپانیا متفاوت است به طوریکه اجاره یک آپارتمان  در مرکز شهر هزینه ای بیشتر از اجاره همان متراژ در حومه شهر دارد.

مردم اسپانیا به برگزاری جشن ها و فستیوال های گاو بازی در دنیا مشهورند . مردم این کشوربه شدت به ورزش به ویژه ورزش فوتبال علاقه مند  هستند . مردمان این سرزمین بسیار خونگرمند و برگزاری مهمانی ها از ویژگی های ذاتی این مردمان است و از حضور مهاجران در جشن ها و شادی های خود استقبال میکنند . که این خود یکی از دلایلی است که افراد زیادی را برای مهاجرت به کشور اسپانیا  علاقه مند میسازد

 

 

تحصیل خارج از کشور...
ما را در سایت تحصیل خارج از کشور دنبال می کنید

برچسب : شرايط تحصيل در,اسپانيا,تحصيل رايگان در,اسپانيا,تحصيل,در,اسپانيا,هزينه تحصيل در,اسپانيا,ادامه تحصيل در,اسپانيا,اعزام دانشجو به,اسپانيا, نویسنده : legal-apply legal-apply بازدید : 790 تاريخ : شنبه 30 دی 1396 ساعت: 16:38

قوانین آموزشی اتریش

نظام رسمی تعلیم و تربیت در کشور های مختلف بر اساس معیار های مختلف تعریف شده در آن کشور، مختلف میباشد وبر همین اساس در هر نظام آموزشی دسته ای از قوانین و باید هاو نباید ها تعریف شده است که افراد محصل درآن نظام ، موظف به رعایت آن هنجارها میباشند.

در کشور اتریش نیز همانند سایر نقاط دنیا مجموعه ای قوانین در نظر گرفته شده است که بر این اساس میتوان ساختار اصلی آموزشی اتریش را به سه دسته آموزش پایه، ابتدایی،آموزش متوسطه یک و متوسطه دو  تقسیم کرد.

مقطع ابتدایی اتریش:

 در اتریش از دوران مدرسه  در سن 6 سالگی آغاز می شود. در این مرحله کودک به مدرسه عمومی (ابتدایی) می رود. مرحله مقدماتی چهار سال به طول می انجامد. 

مقطع متوسطه یک در اتریش: 

پس از پایان مقطع ابتدایی، مقطع متوسطه یک آغاز می‌شود. در این مقطع دانش آموزان، از امکان تحصیل در اتریش در مدارسی همانند سطح عالی از مدرسه عمومی، دبیرستان، مدرسه متوسطه جدید یا مرحله ابتدایی از مدرسه عالی عمومی. بهره مند هستند. طول این دوره آموزشی 4 سال تعریف شده است

 مقطع متوسطه دو در کشور اتریش :

 این دوره بعد از  مقطع متوسطه یک آغاز می شود. دانش آموزان از امکان استفاده از:

 

  • مدارس پلی تکنیک،
  • مدارس علمی/فنی،
  • مدارس متوسطه حرفه ای،
  • دوره های آموزشی مشاغل پزشکی-بهداشتی،
  • مدارس عالی حرفه ای، 

 

 

و همچنین دوره مقدماتی حرفه ای و دوره آموزشی همگرایی حرفه ای نیز بهره می برند.

در پایانِ مقطع متوسطه دو، این امکان برای دانش آموزان وجود دارد که در مراکز آموزشی غیردانشگاهی  به تحصیلات خود ادامه دهند. در این مقطع، دانش آموزان می توانند در مدارس تخصصی، دانشگاه های اتریش کالج یا مثلا فرهنگستان مشاغل پزشکی/ بهداشتی به ادامه تحصیل در اتریش بپردازند. 

زبان رسمی مردم اتریش

زبان رسمی در کشور اتریش زبان آلمانی است ولی اکثر مردم این کشور به زبان انگلیسی نیز بعنوان زبان دوم مسلط هستند. لذا استفاده از این دو زبان در تعالیم آموزشی اتریش نیز بصورت یک قانون لازم الاجرا درآمده است .

 
تحصیل خارج از کشور...
ما را در سایت تحصیل خارج از کشور دنبال می کنید

برچسب : شرايط تحصيل در,اتريش,تحصيل رايگان در,اتريش,تحصيل,در,اتريش,هزينه تحصيل در,اتريش,ادامه تحصيل در,اتريش,اعزام دانشجو به,اتريش, نویسنده : legal-apply legal-apply بازدید : 239 تاريخ : شنبه 30 دی 1396 ساعت: 16:03

 معرفی کشور پرتغال

پرتغال کشوری  در جنوب غربی اروپا  و دارای مرزآبی  با اسپانیا و از طرفی دیگر، اقیانوس اطلس  می باشد. پایتخت 

این کشور، لیسبون است  . دین مردم پرتغال مسیحیت و مذهب  آن ها کاتولیک هستند. 

سلالانه افراد زیادی باتوجه به عضو بودن پرتغال در اتحادیه اروپا و داشتن اب و هوای مناسب و شرایط خاص این کشور متقاضی 

مها جرت به پرتغال از راههای مختلفی، از جمله پناهندگی، تحصیل ، ازدواج، خرید ملک ، سرمایه گذاری در این کشور و کار 

و... ، مهاجرت  می کنند .

 

مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به اروپا به شرح ذیل میباشد:

پاسپورت معتبر برای همه اعضای خانواده – شناسنامه – عقدنامه - گواهی عدم سوء  پیشینه برای افراد بالای 16 سال – برای 

افراد بالای 18 سال نامه رسمی از دانشگاهی که فرد در آنجا  تحصیل کرده ومدارکی که نشان دهد افراد بالای 18 سال متاهل 

نیستند . تمامی این مدارک باید به تایید کنسولگری پرتغال برسند. 

 

یکی از کشور هایی که هزینه تحصیل در آن پایین میباشد کشور پرتغال است .به همین دلیل متقاضیان بسیاری تحصیل در کشور پرتغال را انتخاب میکنند  . پذیرش دانشجو در پرتغال، منوط به اخذ و ارائه مدرک دیپلم است.متقاضیان ورود به مقطع کارشناسی 

می توانند با ارائه این مدرک، برای ادامه تحصیل در دانشگاه اقدام نمایند . ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد ادر دانشگاه های پرتغال  نیز دو سال به طول می انجامد. پذیرش در مقطع دکتری مستلزم دفاع از رساله میباشد ومد  زمان تحصیلی ان 3تا 5 سال است .

بسیاری از افراد کشور پرتغال برای زندگی انتخاب میکنند به این دلیل که قوانبن راحت تری برای اخذ اقامت دائم و زندگی و خرید ملک ارزانتر و هزینه زندگی منسب تر وجود دارد . این کشور دارای اب و هوای عالی  و غذاهای باکیفیت ، سواحل بکر و زیبایی های منحصر به فرد است  که از مواردی هستند که مورد توجه  فرد متقاضی مهاجرت به پرتغال قرار میگیرند .  پایتخت این کشور لیسبون است که یکی از امن ترین و باکیفیت ترین شهرها برای زندگی میباشد ونرخ جرم و جنایت در این شهر بسیار پایین است 

 

تحصیل خارج از کشور...
ما را در سایت تحصیل خارج از کشور دنبال می کنید

برچسب : شرايط تحصيل در,پرتغال,تحصيل رايگان در,پرتغال,تحصيل,در,پرتغال,هزينه تحصيل در,پرتغال,ادامه تحصيل در,پرتغال,اعزام دانشجو به,پرتغال, نویسنده : legal-apply legal-apply بازدید : 235 تاريخ : شنبه 30 دی 1396 ساعت: 15:50

ویزای تحصیلی فرانسه

افرادی که عضو کشور های اتحادیه ی اروپا هستند نیاز به اخذ ویزای تحصیلی فرانسه ندارند انها تنها به یک گذر نامه و مدارک شناسایی نیاز دارند.

جهت تحصیل در فرانسه چند نوع ویزا وجود دارد که بستگی به مدت زمان اقامت شما  و قصد شما دارد.

اولین ویزا ویزای شینگن است که این ویزا معمولا برای افرادی است که قصد اقامت در مدت کمی را دارند. اگر فرد اطمینان داشته باشد که مدت زمان اقامت او در کشور سه ماه به طول می انجامد باید درخواست اخذ ویزای شینگن دهد این ویزا به صورت رایگان ارائه می شود و مهلت تمدید ندارد. 

اخذ اقامت با گذرنامه

اگر قصد شما از مسافرت تنها یک امتحان ورودی یا یک کنکور باشد در آن زمان شما باید درخواست اخذ ویزای امتحان ورودی بدهید اگر شما نمره ی قبولی در امتحان کسب کنید می توانید پس از ان یک گذر نامه گرفته و درخواست اخذ اقامت کنید. 

اخذ ویزای بلند مدت

اگر تحصیل شما بیش از 6  ماه در کشور فرانسه طول بکشد در ان صورت شما نیاز به اخذ ویزای بلند مدت دارید این ویزا برای تحصیل رایگان در کشور فرانسه نیاز است. ویزای بلند مدت در صورتی که تحصیلات شما بیش از شش ماه به طول بی انجامد مانند یک مجوز اقامت عمل کرده تا زمان تحصیلی شما به پایان برسد. این مدت به طور تقریبی 3 سال برای اخذ مدرک لیسانس و دو سال برای کارشناسی ارشد و 4 سال جهت اخذ مدرک دکتراست. 

اقامت با ویزای تحقیقاتی

اگر شما دارای مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری هستید و قصد دارید ادامه تحصیل در فرانسه را شروع کنید به منظور شرکت در یک پژوهش  بگذرانید دانشگاه شما می توانید با ارائه ی یک ویزای تحقیقاتی کار شما را اسان تر کند . برای این کار شما نیازمند یک تاییدیه از یک موسسه ی معتبر هستید  که این تاییدیه شامل موضوع پروژه مدت ان  و... است. این تاییدی می بایست مهر شده باشد که شما ان را به همراه درخواست ویزا تحویل سفارت دهید. 

 

تحصیل خارج از کشور...
ما را در سایت تحصیل خارج از کشور دنبال می کنید

برچسب : ویزای تحصیلی فرانسه,شرايط تحصيل در,فرانسه,تحصيل رايگان در,فرانسه,تحصيل,در,فرانسه,هزينه تحصيل در,فرانسه,ادامه تحصيل در,فرانسه,اعزام دانشجو به,فرانسه, نویسنده : legal-apply legal-apply بازدید : 203 تاريخ : شنبه 30 دی 1396 ساعت: 15:10

شهریه رشته های پزشکی در نروژ

کشور نروژ از جمله کشور های پیشرفته اروپایی در زمینه آموزش است . امنیت اجتماعی در  این کشور بالا میباشد . دانشجویان خارجی که قصد مهاجرت  تحصیلی به نروژ را دارند میتوانند تحصیل رایگان در کشور نروژ را انتخاب نمایند. کشور نروژ دارای دانشکده های پزشکی معتبری است که مورد تایید وزارت بهداشت ایران و وزارت علوم ایران است ..به همین دلیل این کشور مقصد خوبی برای دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در نروژ در رشته های پزشکی و دندانپزشکی را داردند میباشد.

مزایای تحصیل دندانپزشکی در نروژ

از مزایای تحصیل دندانپزشکی و پزشکی در کشور نروژ میتوان به تحصیل رایگان در دانشگاه های پزشکی کشور نروژ اشاره نمود .  دیگر مزایای تحصیل رشته های پزشکی در کشور نروژ عبارت اند از بالا بودن استاندارد جهانی دانشکده های پزشکی کشور نروژ و بالا بودن کیفیت آموزش در این دانشگا ه ها، معتبر بودن دانشگا های پزشکی نروژ و مورد تایید قرار گرفتن مدارک آن توسط وزارت بهداشت ایران ، مجوز برای کاردانشجویی در طول هفته به مدت  20ساعت برای دانشجویان خارجی، بالا بودن سطح امنیت اجتماعی و پایین بودن نرخ جرم در این کشور و سفر به کشور های عضو شنگین به دلیل عضو بودن کشور نروژ در اتحادیه کشورهای شنگین 

دوره پزشکی در نروژ

دوره پزشکی در کشور نروژ 6 سال  و دوره دندانپزشکی در این کشور یک دوره 5 ساله میباشد. تحصیل در رشته های پزشکی و دندانپزشکی در کشور نروژ به زبان نروژی میباشد از این حیث دانشجویان بومی برای تحصیل در رشته های پزشکی دانشگاه های دولتی  نروژ شهریه ای پرداخت نمیکنند و ازمزایای تحصیل رایگان در نروژ برخوردارند . البته دانشجویان بین المللی نیز به صورت رایگان در رشته های پزشکی دانشگا ه های نروژ میتوانند به تحصیل ادامه دهند اما باید شهریه کمی بابت یک سری خدمات رفاهی و بهداشتی و مشاوره و... که ازطرف دانشگاه در اختیار آن ها قرار میگیرد پرداخت نمایند.

دانشگا های خصوصی نروژ

دانشجویانی که قصد تحصیل در رشته های پزشکی و دندانپزشکی د دانشگا های خصوصی کشور نروژ را دارند برای هرسال هزینه تحصیل در نروژ در رشته های پزشکی شهریه ای در حدود 10000 یورو میبایست پرداخت کنند و برای تحصیل در رشته دندانپزشکی در دانشگاه های خصوصی نروژ مبلغ شهریه سالانه 11000 یورو خواهد بود

 

تحصیل خارج از کشور...
ما را در سایت تحصیل خارج از کشور دنبال می کنید

برچسب : شرايط تحصيل در,نروژ,تحصيل رايگان در,نروژ,تحصيل,در,نروژ,هزينه تحصيل در,نروژ,ادامه تحصيل در,نروژ,اعزام دانشجو به,نروژ, نویسنده : legal-apply legal-apply بازدید : 256 تاريخ : پنجشنبه 28 دی 1396 ساعت: 12:53

شهریه رشته های پزشکی در نروژ

کشور نروژ از جمله کشور های پیشرفته اروپایی در زمینه آموزش است . امنیت اجتماعی در این کشور بالا میباشد . دانشجویان خارجی که قصد مهاجرت تحصیلی را دارند میتوانند تحصیل رایگان در کشور نروژ را انتخاب نمایند. کشور نروژ دارای دانشکده های پزشکی معتبری است که مورد تایید وزارت بهداشت ایران و وزارت علوم ایران است ..به همین دلیل این کشور مقصد خوبی برای دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در نروژ در رشته های پزشکی و دندانپزشکی را داردند میباشد. از مزایای تحصیل دندانپزشکی و پزشکی در کشور نروژ میتوان به تحصیل رایگان در دانشگاه های پزشکی نروژ اشاره نمود . دیگر مزایای تحصیل رشته های پزشکی در کشور نروژ عبارت اند از بالا بودن استاندارد جهانی دانشکده های پزشکی کشور نروژ و بالا بودن کیفیت آموزش در این دانشگا ه ها، معتبر بودن دانشگا های پزشکی نروژ و مورد تایید قرار گرفتن مدارک آن توسط وزارت بهداشت ایران ، مجوز برای کاردانشجویی در طول هفته به مدت 20ساعت برای دانشجویان خارجی، بالا بودن سطح امنیت اجتماعی و پایین بودن نرخ جرم در این کشور و سفر به کشور های عضو شنگین به دلیل عضو بودن کشور نروژ در اتحادیه کشورهای شنگین

دوره پزشکی در کشور نروژ

دوره پزشکی در کشور نروژ 6 سال و دوره دندانپزشکی در این کشور یک دوره 5 ساله میباشد. تحصیل در رشته های پزشکی و دندانپزشکی در کشور نروژ به زبان نروژی میباشد از این حیث دانشجویان بومی برای تحصیل در رشته های پزشکی دانشگاه های دولتی نروژ شهریه ای پرداخت نمیکنند و ازمزایای تحصیل رایگان در نروژ برخوردارند . البته دانشجویان بین المللی نیز به صورت رایگان در رشته های پزشکی دانشگا ه های نروژ میتوانند به تحصیل ادامه دهند اما باید شهریه کمی بابت یک سری خدمات رفاهی و بهداشتی و مشاوره و... که ازطرف دانشگاه در اختیار آن ها قرار میگیرد پرداخت نمایند.

دانشگا های خصوصی نروژ

دانشجویانی که قصد تحصیل در رشته های پزشکی و دندانپزشکی د دانشگا های خصوصی کشور نروژ را دارند برای هرسال تحصیلی در دانشگا ه های خصوصی برای رشته های پزشکی شهریه ای در حدود 10000 یورو میبایست پرداخت کنند و برای تحصیل در رشته دندانپزشکی در دانشگاه های خصوصی نروژ مبلغ شهریه سالانه 11000 یورو خواهد بود

تحصیل خارج از کشور...
ما را در سایت تحصیل خارج از کشور دنبال می کنید

برچسب : شرايط تحصيل در نروژ,تحصيل رايگان در نروژ,تحصيل,در نروژ,هزينه تحصيل در نروژ,ادامه تحصيل در نروژ,اعزام دانشجو به نروژ, نویسنده : legal-apply legal-apply بازدید : 260 تاريخ : چهارشنبه 27 دی 1396 ساعت: 19:54

شهریه دانشگاه در فرانسه

کشور فرانسه به لحاظ داشتن دانشگا های معتبر و ارائه آموزش در بهترین سطح از کشور های محبوب دانشجویان خارجی برای ادامه تحصیل میباشد.مقاطع تحصیلات عالی  در کشور فرانسه  به سه دوره تقسیم میگردد.که میزان  شهریه پرداختی دانشگا های دولتی و خصوصی  فرانسه در این سه مقطع تحصیلی باهم تفاوت دارد :

دوره اول تحصیلات علی که Licence  یا لیسانس میباشد . دوره دوم تحصیلات دوره Master است که معادل کارشناسی ارشد میباشد . و دوره سوم تحصیلات دانشگاهی دوره Doctorat  یا همان دوره دکتری میباشد که سه سال به طول می انجامد .

شهریه  تحصیل در فرانسه

هزینه تحصیل در فرانسه و در دانشگا های فرانسه  بسته به مقطع تحصیلی و نوع رشته نیز با یکدیگرمتفاوت . دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در فرانسه در مقطع کارشناسی در دانشگا های کشور دولتی فرانسه را دارند باید به این موضوع واقف باشند که کشور فرانسه برای متقاضیان خارجی که با مدرک دیپلم قصد تحصیل در این مقطع را دارند ویزای تحصیلی ارائه نمی دهد و بهتر است که افراد این دوره را در دانشگا های کشور خود بگذرانند . اما به طور کلی برای دانشجویانی که درمقطع کارشناسی در کشور فرانسه مشغول به تحصیل میباشند  ، میانگین باید شهریه ای در حدود 190یورو در سال را پرداخت نمایند . در این مقطع تحصیلی رشته های همچون رشته های مهندسی بالاترین شهریه را به خود اختصاص می دهند و دانشجو برای هرسال تحصیل در این رشته در مقطع کارشناسی شهریه ای در حدود 620یورو را میبایست پرداخت نماید .

دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در مقطع فوق لیسانس دانشگاه های معتبر فرانسه را دارند پس از پذیرش و ورود به این دانشگا ه ها برای 2سال تحصیل در رشته های این مقطع باید مبلغی در حدود 260یورو درسال رابه عنوان شهریه به دانشگاه پرداخت نمایند 

 دانشجویان مقطع دکتری در کشور  فرانسه میبایست برای تحصیل خود در این مقطع 396مبلغ  یورو را در سال به دانشگا ه به عنوان شهریه تحصیل پرداخت نمایند . همچنین دانشجویان رشته های پزشکی دانشگا های دولتی فرانسه نیز باید سالانه مبلغی در حدود 450 یورو را به عنوان شهریه دانشگا ه های پزشکی  پرداخت نمایند 

 در دانشگا های خصوصی فرانسه میزان شهریه در مقاطع مختلف تحصیلی تا 1500 یورو و در برخی رشته ها تا 20000 یورو در سال میباشد . که در مقابل شهریه پرداختی در دانشگا های دولتی فرانسه بسیار بالا است. 

 

تحصیل خارج از کشور...
ما را در سایت تحصیل خارج از کشور دنبال می کنید

برچسب : شرايط تحصيل در فرانسه,تحصيل رايگان در فرانسه,تحصيل,در فرانسه,هزينه تحصيل در فرانسه,ادامه تحصيل در فرانسه,اعزام دانشجو به فرانسه, نویسنده : legal-apply legal-apply بازدید : 229 تاريخ : چهارشنبه 27 دی 1396 ساعت: 19:31

قوانین آموزشی در سوئد

گذراندن پی در پی دوره های پیش بینی شده تحصیلی از جمله دوره پیش دبستانی، پایه ، ابتدایی ، متوسطه و مرحله آموزش عالی در کشور سوئد بعنوان روند شروع و ادامه تحصیل در سوئد، به صورت  قانون آموزشی کلی در این کشور شناخته شده است .

تحصیلات ابتدایی در سوئد

آموزش پیش دبستانی مختص کودکان زیر 6 سال میباشدکه بعد از طی کردن دوره ای یکساله،کودک به مرحله تحصیلات ابتدایی که از 7 سالگی شروع میشود قدم میگذارد. در این دوره ارزیابی کودک به وسیله نمره دادن ممنوع شده است و معلم باید از راه نزدیک شدن به کودک به شناسایی نقاط ضعف و قوت او برسد و به جای تحقیر یا تشویق کردن دانش آموزان، سعی در جهت رفع ضعف دانش آموز ضعیف داشته باشد.

در رابطه با سن شروع تحصیلات ابتدایی افراد ، استثنایی در نظر گرقته شده است و ان هم این است که والدین او میتوانند بنا به صلاحدید خود، با توجه به شناخت از توانایی کودکشان ، این سن را به 6 سال تقلیل داده و یا به 8 سالگی افزایش دهند.دوره ایتدایی 9 سال به طول می انجامد.

مدارس استثنایی در سوئد

مدارس عمومی کودکان و نوجوانان ، مدارس استثنایی و مدارس ویژه فرهنگ سامی ، دوره‌های آموزش آزاد بزرگ سالان نیز جزیی از ساختار آموزشی این کشور را تشکیل میدهد.

در طول این دوره زبان سوئدی به عنوان زبان دوم، به دانش آموزان آموزش داده میشود.

دانش آموزان بعد از دوره آموزش ابتدایی به دوره سه ساله ی آموزش متوسطه وارد میشوند. بیشتر تمرکز آموزشی این دوره به آماده سازی افراد برای ورود به بازار شغلی و یا انتخاب تحصیلات آکادمیک ، براساس استعداد و توانایی شان، معطوف شده است .

دانش آموزان با اخذ مدرک دبیرستان و در صورت تسلط به زبان انگلیسی، میتوانند رشته مورد علاقه خود را در دانشگاه های سوئد انتخاب کنند و در مقاطع تحصیلی مختنلف، تحصیلات خود را پی بگیرند.

نظام آموزشی سوئد

برخورداری این کشور از نظام آموزشی به روز، کارامد و شناخته شده در دنیا همواره باعث علاقه مندی بسیاری از دانشجویان خارجی به تحصیل در دانشگاه های سوئد شده است . این افراد علاوه بر داشتن مدارک عمومی سایر دانشجویان، باید دوره یکساله زبان سوئدی را هم قبل از ورود به دانشگاه طی کنند.

مدت زمان 4 ساله برای کسب لیسانس و 2سال برای ازشد و 3تا 4 سال برای دکتری در این کشور در نظر گرفته شده است. 

لازم به ذکر است که دروس مقطع ارشد و دکتری به زبان انگلیسی تدریس میشوند. لذا باید دانشجویان خارجی مدارک مرتبط با زبان را داشته باشند.

 
تحصیل خارج از کشور...
ما را در سایت تحصیل خارج از کشور دنبال می کنید

برچسب : شرايط تحصيل در سوئد,تحصيل رايگان در سوئد,تحصيل,در سوئد,هزينه تحصيل در سوئد,ادامه تحصيل در سوئد,اعزام دانشجو به سوئد, نویسنده : legal-apply legal-apply بازدید : 265 تاريخ : چهارشنبه 27 دی 1396 ساعت: 19:14

ویزای تحصیلی فنلاند

فنلاند یکی از بهترین انتخاب ها برای تحصیل در بسیاری از رشته هاست. شیوه های مدرن و منحصر به فرد آموزشی این کشور را به یکی از برترین کشورها در زمینه سطح علمی تبدیل کرده است. همواره تعدادی از افراد کشورهای مختلف خواستار مهاجرت به این کشور برای تحصیل در مقاطع مختلف دانشگاهی هستند. مهاجرت به فنلاند از راه ادامه تحصیل ، کار و یا از طریق یکی از اعضای خانواده امکان پذیر است. که در این مطلب به ارائه توضیحاتی درمورد ویزای تحصیلی بسنده میکنیم.

چنانچه فردی خواهان تحصیل در مقطع لیسانس و فوق لیسانس کشور فنلاند باشد باید به یکی از زبان های فنلاندی یا سوئدی مسلط باشد. دانشجویان خارج از اتحادیه اروپا برای ادامه تحصیل در فنلاند ملزم به پرداخت شهریه دانشگاه در فنلاند میشوند.

ویزای تحصیلی فنلاند

دانشجویان متقاضی تحصیل، نیازمند دریافت ویزای تحصیلی این کشور هستند در هنگام اخذ ویزای تحصیلی فنلاند، ابتدا یک ویزای موقت برای ورود به کشور فنلاند به فرد می دهند و او پس از انجام امور مرتبط با دانشگاه باید به اداره مهاجرت رجوع  کرده و درخواست کارت اقامت یکساله بدهد. این مهلت بنا به نیاز هرساله قابل تمدید است.

 

مدارکی که فرد باید برای دریافت ویزای تحصیلی به سفارت تحویل دهد به قرار زیر هستند: (باید اصل و دوکپی از تمام مدارک ارائه شود)

1.ارائه مدرک پذیرش از دانشگاه 

2.مدرک زبان 

3.بیمه یکساله این کشور

4.پاسپورت (اگر کمتر از یکسال از اعتبار پاسپورت شما گذشته است پیشنهاد می شود حتمآ آنرا تعویض کنید.)

5.اصل شناسنامه و دو نسخه کپی از آن .

6.دو قطعه عکس رنگی 6*4

7.نامه تمکن مالی از بانک 

8.مدارک فارغ التحصیلی از دبیرستان به بعد به همراه ریز نمرات.

9.حتمآ رزومه داشته باشید

 

لازم به ذکر است که در صورت تمایل، فرد امکان تبدیل ویزای تحصیلی به کاری کشور فنلاند را دارد.

 

تحصیل خارج از کشور...
ما را در سایت تحصیل خارج از کشور دنبال می کنید

برچسب : شرايط تحصيل در فنلاند,تحصيل رايگان در فنلاند,تحصيل,در فنلاند,هزينه تحصيل در فنلاند,ادامه تحصيل در فنلاند,اعزام دانشجو به فنلاند, نویسنده : legal-apply legal-apply بازدید : 209 تاريخ : چهارشنبه 27 دی 1396 ساعت: 18:58

فوق لیسانس و دکتری در روسیه

کشور روسیه از جمله کشور های مورد استقبال دانشجویان ایرانی برای ادامه تحصیل در روسیه است که از دلایل آن میتوان به شرایط عالی تحصیل در این کشور و امکان بورس شدن  و نزدیک بودن کشور روسیه به ایران اشاره نمود .. مدارک بیشتر دانشگاها ی روسیه مورد تایید وزارت علوم ایران میباشد . یکی از مزایای تحصیل در کشورروسیه را میتوان ملاک قرار نگرفتن  نوع دانشگاهی است  که متقاضی  تحصیلات خودرا در آن گذرانده ،  برشمرد  . و دانشجویانی که از همه دانشگاههای ایران اعم از سراسری ، آزاد ، پیام نور ، غیر انتفاعی ، علمی کاربردی و .. مدرک خودرا اخذ نموده باشند بدون نیاز به مدرک زبان میتوانند در دانشگاه های روسیه به ادامه تحصیل مشغول شوند. هزینه تحصیل در کشور روسیه پایین میباشد و کیفیت آموزش در همه مقاطع تحصیلی در این کشور بالا است .
 

 مقطع فوق لیسانس در روسیه

دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در مقطع فوق لیسانس کشور روسیه را دارند باید کلیه مدارک خود را ترجمه نمایند و پس از تایید وزارت علوم روسیه  شرایط لازم برای تحصیل در مقطع ارشد کشور روسیه را کسب می نمایند . بیشتر مدارک کارشناسی ایران مورد تایید وزارت علوم کشور روسیه میباشد. طول دوره فوق لیسانس درکشور  روسیه 5/1 تا 2 سال است . زبان تحصیل مقطع فوق لیسانس روسیه زبان روسی است که متقاضی پس از گذراندن یک دوره آموزشی زبان روسی میتواند در مقطع  ارشد با شهریه ای در حدود  2000الی 5000 دلار در سال به تحصیل در روسیه بپردازد . در صورتی که دانشجویی تمایل به تحصیل به زبان انگلیسی داشته باشد نیازی به یادگیری زبان روسی ندارد البته باید به این امر توجه داشت که هزینه تحصیل به زبان انگلیسی کارشناسی ارشد در روسیه 800تا 1000 دلار گرلنتر از تحصیل به زبان روسی میباشد.
دوره دکتری در کشور روسیه به مدت 2تا 4 سال به طول  می انجامد . تحصیل در این مقطع به زبان روسی یا انگلیسی انجام میپذیرد  . هزینه تحصیل در روسیه در مقطع دکتری از 2000تا 7000دلار در سال میباشد.
تحصیل خارج از کشور...
ما را در سایت تحصیل خارج از کشور دنبال می کنید

برچسب : فوق لیسانس و دکتری در روسیه,شرايط تحصيل در روسيه,تحصيل رايگان در روسيه,تحصيل,در روسيه,هزينه تحصيل در روسيه,ادامه تحصيل در روسيه,اعزام دانشجو به روسيه, نویسنده : legal-apply legal-apply بازدید : 231 تاريخ : چهارشنبه 27 دی 1396 ساعت: 18:46

ویزای تحصیلی بلژیک

همه ساله افراد زیادی فکر مهاجرت به کشور بلژیک را در سر می پرورانند فلذا به دنبال یافتن راهی برای عزیمت به این کشور هستند . رفتن به این کشور از راه های مختلفی از جمله پناهندگی، تخصیلی، کاری و... امکانپذیر است که از این میان مهاجرت تحصیلی مورد اقبال بیشتری توسط افراد مختلف از جمله دانشجویان قرار گرفته است. از طریق گرفتن روادید تحصیلی افراد میتوانند برای مدت کوتاهی با توجه به مقطع تحصیلی شان در این کشور سکونت داشته باشند که البته بعد پایان تحصیل در بلژیک در صورت داشتن شرایط خاصی میتوانند اجازه اقامت دائم در این کشور را کسب کنند.

 

به دلیل کثرت درخواست برای اخذ این ویزا در بلژیک ، به بررسی نحوه دریافت آن برای دانشجویان میپردازیم.

 

 

 اخذ پذیرش از دانشگاه های بلژیک مدارک زیر را تحویل دهد:

 

1.پرکردن و امضای فرم درخواست ویزای بلژیک

2.داشتن پاس ی که ۱۲ ماه اعتبار داشته و همچنین دو صفحه خالی نیز در آن موجود باشد.

3.مدارک و اعتبار بانکی که ثابت کند شما اعتبار مالی به اندازه کافی برای مدت زمانی که در بلژیک هستید را دارید. این هزینه ها شامل هزینه زندگی در بلژیک ، سلامت و درمان ، تحصیل ، امکانات رفاهی و همه مواردی است که در زندگی روزمره مورد نیاز است.

 

4.مدارک پزشکی که ثابت کند شما بیماری های خطرناک ندارید.

5.گواهی عدم سوء سابقه برای افراد بالای 18سال

6.ارائه مدارک تحصیلی ( مدارک ثبت نام و پذیرش در دانشگاه ها ی بلژیک و موسسات آموزش عالی بلژیک، اصل و کپی مدرک دیپلم ، گواهی و مدرک تحصیلی از آموزشگاه دوره متوسطه و همچنین سابقه تحصیلی از سال اخر دوره دبیرستان،اصل و کپی هر گونه مدرک تحصیلی که بعد از دوره دیپلم و دبیرستان اخذ شده است) که برای تعیین وضعیت تحصیلی در بلژیک لازم است.

تمامی مدارک فوق باید به یکی از زبان های فرانسه ، آلمانی یا انگلیسی ترجمه شوند و سفارت بلژیک آنها راتایید کند.

 

دانشجوباید بعد از دریافت پذیرش از دانشگاه مقصد در کشور بلژیک مبادرت به تحویل مدارک زیر جهت صدور ویزای تحصیلی نماید:

 

1.ﻓﺭﻡ ﺩﺭﺧﻭﺍﺳﺕ ﻭﻳﺯﺍی ﺗﮑﻣﻳﻝ ﻭ ﺍﻣﺿﺎ ﺷﺩﻩ ﺑﻪ ﻫﻣﺭﺍﻩ ﻳﮏ ﻋﺩﺩ ﮐﭘﯽ

2.دو عکس جدید 

3.هزینه درخواست ویزا

4.اصل و یک سری کپی از مدارک زیر (اصل مدارک به متقاضی بازگردانده می‌شود) باید ارائه شود:

 

پاسپورت ملی فرد متقاضی که حداقل باید ۳ ماه بعد از تاریخ ویزا،‌ اعتبار داشته باشد. به همراه کپی صفحات ۲، ۳ و ۴ پاسپورت و همه صفحاتی که ویزا و مهر دارد.

 

 

  • ترجمه شناسنامه
  • شرح سفر شامل برنامه زمانی و مکان‌هایی که مایل به بازدید از آنها هستید.
  • ارائه مدارک مبنی بر توانایی تقبل هزینه‌های این سفر
  • رزرو هتل برای تمامی مدت اقامت
  • رزرو بلیت هواپیما مطابق با سفر
  • بیمه نامه مسافرتی معتبر 
  • مدارک اثبات وضعیت کاری متقاضیان

 

 

تحصیل خارج از کشور...
ما را در سایت تحصیل خارج از کشور دنبال می کنید

برچسب : شرايط تحصيل در بلژيک,تحصيل رايگان در بلژيک,تحصيل,در بلژيک,هزينه تحصيل در بلژيک,ادامه تحصيل در بلژيک,اعزام دانشجو به بلژيک, نویسنده : legal-apply legal-apply بازدید : 206 تاريخ : چهارشنبه 27 دی 1396 ساعت: 18:23

تحصیل رایگان در اتریش

همان طور که پیداست در دانشگاه های رایگان در اتریش زبان تحصیل زبان المانی است اما نکته ی خوبی که موجب شده دانشجویان بین المللی متقاضی تحصیل رایگان در اتریش به زبان المانی باشند فرصت طلایی یادگیری زبان المانی است. نکته ی مهم این است که دانشجویان پس از فارغت از تحصیل می توانند بدون نیاز به مدرک زبان المانی به راحتی ویزای تحصیلی کشور المان را اخذ نمایند.
 

تحصیل رایگان در اتریش در مقطع دکترا

تحصیل در مقطع دکترا در آلمان و اتریش رایگان می باشد در واقع تحصیل در مقطع کارشناسی در دانشگاه های آلمان و اتریش سابقه کار به حساب می اید و حتی دانشجویان از دانشگاه حقوق هم دریافت می کنند. 
به منظور پذیرش در مقطع دکتری در اتریش لازم است تائیدیه ی استاد راهنما از دانشگاه مقصد را داشته باشید. لازم به ذکر است که دکترا در این کشور به زبان انگلیسی نیز مقدور می باشد و تاکیدی بر گذراندن دوره ی زبان المانی نیست.
 

بورسیه ی تحصیلی در اتریش

اگر قصد اخذ بورسیه اتریش را دارید  و می خواهید اطلاعاتی در رابطه با بورسیه تحصیلی  اتریش به دست اورید این متن می تواند در این رابطه به شما یاری دهد. در واقع مدت زمان این بورسیه ها و همچنین کمک هزینه های مرتبط از یک ماه شروع و در نهایت یک سال می باشد و شخص متقاضی باید شرایط ویژه ای را دارا باشد. این کمک هزینه ها مبلغی در حدود 940 در ماه خواهد بود که این مبلغ می تواند هزینه های یک دانشجوی معمولی را پوشش دهد.
 

تحصیل رایگان در اتریش

لازم به ذکر است که تحصیل رایگان در اتریش به این معنا نیست که شما هیچگونه هزینه ای در ان کشور نخواهید داشت. دانشگاه های اتریش از متقاضیان خواهان تحصیل رایگان در اتریش به عنوان دانشجوی رایگان اتریش هزینه ای دریافت نمی کنند  اما در ابتدای شروع هر سال یا شروع هر ترم دانشگاه مبلغی به عنوان هزینه ثبت نام از متقاضیان دریافت میکند.
تحصیل خارج از کشور...
ما را در سایت تحصیل خارج از کشور دنبال می کنید

برچسب : شرايط تحصيل در اتريش,تحصيل رايگان در اتريش,تحصيل,در اتريش,هزينه تحصيل در اتريش,ادامه تحصيل در اتريش,اعزام دانشجو به اتريش, نویسنده : legal-apply legal-apply بازدید : 206 تاريخ : چهارشنبه 27 دی 1396 ساعت: 17:49